متن آهنگ های منتخب من

سرگرمی

داستان-sms-

 

 متن آهنگ احساسی و غمگین سلطان درد { مجید علیپور } و وحید علیپور = {حنابندون}

 

 

 

 

 

عروس آرزوم بود ، اون که عروس تو شد / چی به سر من اومد ، باور قلبم نشد

 

چش نخوره الهی ، اسفند و اسفندونه ، حنا رو دست گذاشتی گر چه حنابندونه

 

 

 

حنا حنابندونه و حنابندون مبارک ، حنا بدین دست عروس ، عروسیشون مبارک

 

وقتی میخواد اسم اونو به روی دست بگیره / خدا یه کاری کن فقط اشک منو نبینه

 

وقتی به جای اسم من ، اسم اونو تو دستاش / خودمو پنهون میکنم که اون نریزه اشکاش

 

 

 

یه دسته گل ، دست عروس ، میخواد بده به دوماد / یهو منو میبینه و میلرزه دست و پاهاش

 

 

 

دسته گل و میندازه و همه بهش میخندن / اشک چشاش حلقه میشه ، همه دورش میرقصن

 

 

 

حنا حنابندونه و حنابندونه امشب / مهمون ناخونده داری عروس خانوم تو امشب

 

 

 

اسم تو با اشک چشام به روی دست میگیرم / خیره نشو به سمت من ، دارم آتیش میگیرم

 

 

 

چقدر بهم میاین گلم ، حق با تو عزیزم / تو قسمت من نمیشی ، من لایق تو نیستم

 

حنا حنا بندونه و نقل و نبات بریزین / آینه و شمدون بیارین ، گنج قارون بپاشین

 

لنگه ی کفش این عروس ، جهانمو می ارزه / ببخش اگه لبهای من نمی تونه بخنده

 

هر کاری کردی با دلم برو حلالته عشقم / مدیون زحمت شماست خاطره های زشتم

 

حنا حنابندونه و حنابندون مبارک / حنا بدین دست عروس ، عروسیشون مبارک

 

 

 

------------------------------

 

 

 مرحوم مرتضی پاشایی  

 

 جاده ی یکطرفه

 

 

 باز دوباره با نگاهت

 این دل من زیرو رو شد

 باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد

 دل دوباره زیرو رو شد

 با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو

 میگی عاشقت میمونم

 میگم عشق آخری تو

 حرفتو داری میگی تو

 میدونی حالم این روزا بدتر از همست

 آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست

 قول بده که تو از پیشم نری

 واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست

 میمیرم بری آخرین دفعست

 پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

 دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

 راستشو بگو این یه بازیه

 نکنه همه حرفای تو مثه حرف همه

 صحنه سازیه این یه بازیه

 بی هوا نوازشم کن اشک و غصه هامو کم کن

 با نگاه بی قرارت باز دوباره عاشقم کن

 اشک و غصه هامو کم کن

 قلب من بهونه داره حرف عاشقونه داره

 راه دیگه ای نداره غیر از اینکه باز دوباره

 سر رو شونه هات بزاره

 میدونی حالم این روزا بدتر از همست

 آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست

 قول بده که تو از پیشم نری

 واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست

 میمیرم بری آخرین دفعست

 پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم

 دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم

 راستشو بگو این یه بازیه

 نکنه همه حرفای تو مثه حرف همه

 صحنه سازیه این یه بازیه..

----------------------

 

 

بهنام علمشاهی

 

 

 

 

من چقدر دوست دارم چه عاشقونه

 

انقدره تو خوبی که خدا می دونه

 

من چقدر دوست دارم تا بینهایت

 

تو رو با یه عالمه عشق و محبت

 

لحظه های بد و خوب و پیش من باش

 

لحظه لحظه غروب و پیش من باش

 

وقتایی که غصه داری پیش من باش

 

توی اوج بی قراری پیش من باش

 

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

 

عشقی که اندازه تموم دنیاست

 

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

 

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

 

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

 

عشقی که اندازه تموم دنیاست

 

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

 

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

 

♫♫♫♫♫♫

 

♫♫♫♫♫♫

 

پیشم بشین بگو دوسم داری

 

بگو بگو تنهام نمی ذاری

 

پیشم بشین ببین توی چشمام

 

تو رو با چه شور و شوقی می خوام

 

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

 

عشقی که اندازه تموم دنیاست

 

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

 

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

 

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

 

عشقی که اندازه تموم دنیاست

 

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

 

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

 

 

 

----------------------------------------

 


نظرات شما عزیزان:

مرد هزار چهره
ساعت22:12---14 شهريور 1393
سلام عزیزم خوبید شما

من dehfree هستم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,ساعت 12:16 توسط meysam|


آخرين مطالب

Design By : RoozGozar.com